Birgitta and SnowStar ☆2 minutes, 38 seconds ago
Nu är det Norge - Frankrike i forboll på min radio, jättebra! Verkar vara spännande som bara sjutton och svårt för Norge .. fingers crossed !!
K r a m
1-0 Till Frankrike i 7:e minuten .. ojoj !
Nu är det
2 - 1 till Frankrike i 18 minuten Heja Norge !
3 -1 "
Nu skall jag dricka lite Söt Vermouth med en isbit :)) kram
K r a m
1-0 Till Frankrike i 7:e minuten .. ojoj !
Nu är det
2 - 1 till Frankrike i 18 minuten Heja Norge !
3 -1 "
Nu skall jag dricka lite Söt Vermouth med en isbit :)) kram






























































































1 