Jytte and Daizy (DK)1 hour, 3 minutes ago
Morgenvannet, vi hadde en fin kveld i amfiet, hvor vi kunne sitte og se ut over innsjøen, som var helt stille. Underholdningen var utmerket, men musikkanlegget taklet ikke helt varmen, så de måtte ta noen ekstra pauser. Bålet brant fint og det var god stemning, så man kan ikke be om mer. Ha en fin dag.












































