Jytte and Daizy (DK)55 minutes, 6 seconds ago
Morgenvand, vi havde en fin aften i amfiteateret, hvor vi kunne sidde og kigge ud over søen,som var helt blikstille. Underholdningen var udmærket, men musikanlægget kunne ikke rigtig tåle varmen, så de måtte holde et par ekstra pauser. Bålet brændte fint og der var god stemning, så kan man vel ikke forlange mere. Hav en god dag

























































