Jytte and Daizy (DK)6 hours, 47 minutes ago
Lunt morgenvand . Det bliver endnu en lun dag, her er lovet op til 35 gr, så der bliver ikke lavet meget, men jeg skal have bagt et par pandekager, jeg har lidt fløde og noget mælk, som har overskredet datoen, så det skal bruges til noget fornuftigt og ikke i køkkenvasken. Hav en god lørdag



























