Jytte and Daizy (DK)1 hour, 37 minutes ago
Søndagsvand, her har det tordnet det meste af natten, men Perle skulle jo ud, så det var på med regnfrakken og af sted, det var skønt vejr at gå i selv om det regnede og tordnede, nu ser det ud som om, det er ved at klare op, så kan det være, vi kan gå en lidt længere tur. Det skulle blive varmt igen i dag, men ikke så voldsomt som i går. Hav en god søndag


























