Jytte and Daizy (DK)2 hours, 44 minutes ago
Eftermiddagsvatten, här är det 28 grader i skuggan, det är för mycket för mig, så jag gör ingenting. Jag har bara varit ute och rastat hunden, som tur är kan vi gå i skuggan större delen av vägen, eftersom asfalten är för varm för de små hundtassarna. Ha en bra eftermiddag.






































