May-Britt and Luna & Aurora♥️♥️17 minutes, 28 seconds ago
♥Ɗᴇᴡ♥·.¸¸. ƸӜƷ
Hei hei, her er jeg seint på som vanlig. Sto opp 1830 i kveld. Bestilte meg kylling nuggets og pommes frites fra Bislett kebab house. De har en avd på Kalbakken. Stein Ove har dratt på øya og blir der til fredag! Litt kjipt føler meg litt ensom når han er borte å jeg orker jo ikke laga meg no middag!
Håper du har hatt en bra dag i dag snuppa 🙋♀️♥️🙋♀️
Hei hei, her er jeg seint på som vanlig. Sto opp 1830 i kveld. Bestilte meg kylling nuggets og pommes frites fra Bislett kebab house. De har en avd på Kalbakken. Stein Ove har dratt på øya og blir der til fredag! Litt kjipt føler meg litt ensom når han er borte å jeg orker jo ikke laga meg no middag!
Håper du har hatt en bra dag i dag snuppa 🙋♀️♥️🙋♀️



































