Jytte and Daizy (DK)3 hours, 14 minutes ago
her har det tordnet mesteparten av natten, men Perle måtte ut, så jeg måtte ta på meg regnfrakken og gå, det var flott vær å gå i selv om det regnet og tordnet, nå ser det ut som det klarner opp, så vi kan kanskje gå en litt lengre tur. Det skal bli varmt igjen i dag, men ikke så hett som i går, akkurat nå er det 21 grader her. Ha en god søndag.










































