Jytte and Daizy (DK)8 minutes, 3 seconds ago
her har det tordnet mesteparten av natten, men Perle måtte ut, så jeg måtte ta på meg regnfrakken og gå, det var flott vær å gå i selv om det regnet og tordnet, nå ser det ut som det klarner opp, så vi kan kanskje gå en litt lengre tur. Det skal bli varmt igjen i dag, men ikke så hett som i går, akkurat nå er det 21 grader her. Ha en god søndag.










































