Jytte and Daizy (DK)5 hours, 20 minutes ago
Morgenvand, her er lovet 30 gr i dag, så der bliver ikke lavet ret meget, jeg har vaskemaskinen til at køre, og det tøj skal hænges ud, og så skal Perle have den helt store omgang med børstning og ordnet øjne, og så bliver det nok ikke til meget mere ud over, jeg skal have hæklet et par grydeklapper sammen. Jeg bliver nok også nødt til at svinge støvsugeren. Hav en god fredag
































