Jytte and Daizy (DK)1 hour, 33 minutes ago
Det har vΓ¦rt 36 grader her i dag, men nΓ₯ har det begynt Γ₯ vinde litt, og det er lovet regn og torden, det burde ikke komme fΓΈr i morgen, men det kan komme litt tidligere. Neste uke burde vi ha normale temperaturer pΓ₯ 22-23 grader. Ha en god kveld.





































