May-Britt and Luna & Aurora♥️♥️2 hours, 25 minutes ago
♥*´"`°•DEW•°´"`*♥
Hei hei, det hørtes ut som en perfekt feiring av midrsommeraften. Fint vær og nydelig tilbehør, thai mat er jumjum.
Godt det var stille på gubben, må jo gi han noe beroligene eller sovetablett på natta.
Tror nok det var noen som feira st.hans her på lørdag men det pleier jo å feires den 23.
Ha en fin mandag og ny uke🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Hei hei, det hørtes ut som en perfekt feiring av midrsommeraften. Fint vær og nydelig tilbehør, thai mat er jumjum.
Godt det var stille på gubben, må jo gi han noe beroligene eller sovetablett på natta.
Tror nok det var noen som feira st.hans her på lørdag men det pleier jo å feires den 23.
Ha en fin mandag og ny uke🙋♀️🙋♀️🙋♀️





































1 




