Isabella and Daydreaming Fairy2 minutes, 27 seconds ago
Mandags vand :)
Ja det var så mandag :) 4 dage til sommer ferie :)
Det var vildt varmt og indelukket da jeg kom på arbejde i morges. så op med alle vinduer. Men det var stadig varmt. de lover 36 grader på lørdag. uha jeg skal være inde sammen med vores aircondition :D
Jeg havde en vagt i mad spild i dag. Vi har en netto butik der er lukket så der mangler virkelig folk til at scanne. så jeg havde meldt mig frivillig. Der var masser af laks som pålæg. Så nu er de masser af laks i fryseren. Jeg havde også købt 6 pakker is for 35 kr. Der var magnum, solbær, og vaffelis. Det er godt nok billigt. Vi har også fået 2 paller med palmolive badesæbe som skulle kaseres da der kommer nye slags. Det er jo total hul i hovedet. Så vi kunne købe 6 flasker af 750 mil for 35 kr. Så nu har vi en del sæbe da :)
Jeg kan godt forstå den lille hund var træt. Og hvor skønt at sean har haft en god dag som ønsket. Så bliver man så glad på deres vejne :)
God aften :)
Ja det var så mandag :) 4 dage til sommer ferie :)
Det var vildt varmt og indelukket da jeg kom på arbejde i morges. så op med alle vinduer. Men det var stadig varmt. de lover 36 grader på lørdag. uha jeg skal være inde sammen med vores aircondition :D
Jeg havde en vagt i mad spild i dag. Vi har en netto butik der er lukket så der mangler virkelig folk til at scanne. så jeg havde meldt mig frivillig. Der var masser af laks som pålæg. Så nu er de masser af laks i fryseren. Jeg havde også købt 6 pakker is for 35 kr. Der var magnum, solbær, og vaffelis. Det er godt nok billigt. Vi har også fået 2 paller med palmolive badesæbe som skulle kaseres da der kommer nye slags. Det er jo total hul i hovedet. Så vi kunne købe 6 flasker af 750 mil for 35 kr. Så nu har vi en del sæbe da :)
Jeg kan godt forstå den lille hund var træt. Og hvor skønt at sean har haft en god dag som ønsket. Så bliver man så glad på deres vejne :)
God aften :)





















