Inge and Guldlok1 hour, 3 minutes ago
Aftenvand. Det bliver da hyggeligt. Deternok bedst med lange bukser der bliver køligt. Jeg har ikke været til Skt hans siden min veninde Kristine døde. Vi holdt det ovre ved hende. Der var en hyggelig plads i skoven. Og bålet blev tændt tidligt. Hun gav mad så vi havde det så dejligt vi var 4 5 stykker. Her er det tætteste vist Lindholm Høje jeg har været doven i dag. Har lige vandet blomster. God aften






















