Inge and Guldlok11 minutes, 37 seconds ago
Tirsdagsvand. Det ser ud som det bliver en dejlig dag med varme og sol. Mon ikke Isi kan sidde ude. Jeg har heller ikke noget der er overdækket. Kedeligt du måtte vaske gulvet igen men sådan er de hunde :)) håber I får en hyggelig formiddag. Rigtig god dag
Også.
Også.



















