Isabella and Daydreaming Fairy19 minutes, 26 seconds ago
Onsdagsvand :)
Så er der 2 dage til sommerferie. Solen bager og det er varmt. Jeg har lige været ude og hente vasketøj ind. Der er mange klæger, så man skal hele tiden holde øje med om der sidder sådan en. Det gør ondt at blive bidt og man har glæde af biddet længe efter.
Allergien er også gået amok og jeg har lige taget en pille. Min næse klør konstant lige nu.
Vi har ikke lavet det store på arbejde i dag. Chefen blev 50 år så der var morgen hygge og rundstykker. ingen elever så det var en hyggelig dag.
Ja det er vist lidt omsonst at gøre rent efter perle når den fare ind og ud. Hvor længe skal du beholde hende ?
Vi var for trætte i går til sank hans. Så vi fik ikke set noget bål. Men til morgen kunne jeg lugte røg både herhjemme og på arbejde.
Da jeg var barn brændte vores lejlighed efter min mor havde glemt at slukke en juledekoration. Så røg fra brand vil altid sætte i min næse. Jeg kan lugte med det samme hvis det brænder.
God eftermiddag
Så er der 2 dage til sommerferie. Solen bager og det er varmt. Jeg har lige været ude og hente vasketøj ind. Der er mange klæger, så man skal hele tiden holde øje med om der sidder sådan en. Det gør ondt at blive bidt og man har glæde af biddet længe efter.
Allergien er også gået amok og jeg har lige taget en pille. Min næse klør konstant lige nu.
Vi har ikke lavet det store på arbejde i dag. Chefen blev 50 år så der var morgen hygge og rundstykker. ingen elever så det var en hyggelig dag.
Ja det er vist lidt omsonst at gøre rent efter perle når den fare ind og ud. Hvor længe skal du beholde hende ?
Vi var for trætte i går til sank hans. Så vi fik ikke set noget bål. Men til morgen kunne jeg lugte røg både herhjemme og på arbejde.
Da jeg var barn brændte vores lejlighed efter min mor havde glemt at slukke en juledekoration. Så røg fra brand vil altid sætte i min næse. Jeg kan lugte med det samme hvis det brænder.
God eftermiddag





















1 